Assalamualaikum hai ^^ Selamat Datang ke blog Intan Sofea.. Di kesempatan ini saya ingin memperkenalkan diri saya terlebih dahulu ^^.. Nama saya Nur Intan Sofea binti Rosmadi.. Umur 19 tahun.. Mengambil kursus Pangkalan data dan Aplikasi Web.. Merupakan pelajar dari Kolej Vokasional Kuala Selangor ;) // Hai ^^ Welcome To my blog Intan Sofea.. Let me intro first.. My name is Nur Intan Sofea binti Rosmadi.. 19 years old.. take courses Database Management and Web Application.. Student from College Vocational Kuala Selangor ;)

Monday 13 April 2015

APA ITU MOBAFIRE??

Sumber: Mirzan

MOBAFIRE

          Mobafire ialah sejenis laman web tentang league of legends, ia berfungsi untuk mencari maklumat tentang league of legends. Mobafire ditubuhkan pada tahun 2009 dan ia sejenis game online bagi seluruh dunia. Selain itu, Mobafire ada 4 jenis maklumat iaitu Builds and guild, Database Tournament, Community, dan Watch League. Saya akan terangkan tentang championshipnya, Musim 1 Championship pada bulan Jun 2011, diadakan di Dreamhack di Sweden, dipaparkan US $100,000 dalam hadiah. Parnassus Eropah Fanatic mengalahkan pasukan dari Eropah, Amerika Syarikat, dan asia untuk memenangi kejohanan ini dan menerima US $50,000 dalam hadiah money.

            
          Lebih 1.6 juta penonton menonton serentak dalam satu setengah perlawanan akhir. Ia sangat bertuah jika sesiapa yang memenangi pertandingannya. Akhirnya, Mobafire mengadakan Juara Liga Keadilan adalah seperti pelbagai kerana mereka berkuasa, semua daripada mereka membawa gaya dan kebolehan yang unik ke dalam Institut Perang. Setiap perjuangan berpuak untuk politik mereka sendiri. Mereka membawa kebolehan dan gaya pertempuran dari seluruh Valoran ke dalam arena untuk menyelesaikan konflik dan sudah tentu, melayan.

1 comment:

  1. Genshin Impact | youtube - videodl.cc
    Gameplay Online Slot Free Demo. Genshin youtube to mp3 Impact - Free Demo Video Slot Gameplay. Free Demo. Online slot machine game play slot online,

    ReplyDelete