Assalamualaikum hai ^^ Selamat Datang ke blog Intan Sofea.. Di kesempatan ini saya ingin memperkenalkan diri saya terlebih dahulu ^^.. Nama saya Nur Intan Sofea binti Rosmadi.. Umur 19 tahun.. Mengambil kursus Pangkalan data dan Aplikasi Web.. Merupakan pelajar dari Kolej Vokasional Kuala Selangor ;) // Hai ^^ Welcome To my blog Intan Sofea.. Let me intro first.. My name is Nur Intan Sofea binti Rosmadi.. 19 years old.. take courses Database Management and Web Application.. Student from College Vocational Kuala Selangor ;)

Wednesday 27 December 2017

TAK RETI BUAT WEBSITE?? ADA JALAN PENYELESAIANNYA :)

Assalamualaikum n hai kepada semua reader saya :) sudah sekian lama agaknya tak update blog ni sebab busy semasa di kolej. Exam.... pta.... skm...... tapi sekarang dah free sikit sebab tengah praktikal. Jadi bagi sesiapa nak upah orang buat website untuk syarikat korang atau syarikat majikan korang nah, emailkan kepada intanyeollie@gmail.com untuk kriteria website yang korang nak okay. 

Selain itu, saya juga menawarkan website seperti ecommerce, entertainment, shopping cart dll. Kita bantu orang suatu hari nanti orang bantu kita pula! ;)



No comments:

Post a Comment