Assalamualaikum hai ^^ Selamat Datang ke blog Intan Sofea.. Di kesempatan ini saya ingin memperkenalkan diri saya terlebih dahulu ^^.. Nama saya Nur Intan Sofea binti Rosmadi.. Umur 19 tahun.. Mengambil kursus Pangkalan data dan Aplikasi Web.. Merupakan pelajar dari Kolej Vokasional Kuala Selangor ;) // Hai ^^ Welcome To my blog Intan Sofea.. Let me intro first.. My name is Nur Intan Sofea binti Rosmadi.. 19 years old.. take courses Database Management and Web Application.. Student from College Vocational Kuala Selangor ;)

Monday 30 May 2016

HOMESTAY???

Assalamualaikum gaiss. Dah lama kan aku tak update blog ni? hahaha kalini aku tak post pasal web web ni haa sebab sekarang ni mood aku tgh nak promote hmstay. Korang tau tak area Hutan Melintang dekat Perak? kiranya area ni hulu perak lah so dekat je dengan Sabak Bernam, hulu Selangor. So, siapa dikalangan korang ke family, sedara mara, kawan kawan or anyone else yang duk cari hmstay dekat Hutan Melintang moh lawat dekat alamat ni http://www.intangarden.com/p/homestay.html

No comments:

Post a Comment